close


寰宇家庭最受小朋友歡迎的ZIPPY系列今天正式登場囉!
未來將由Zippy和他的好朋友們擔任小記者,採訪寰宇家庭的最新活動與消息,快來和他們見見面吧!



Zippy
我今年六歲,我喜歡All My Friends,也喜歡幫助別人。每一個人都喜歡和我一起玩遊戲,因為我總是有許多有趣的點子,而且我會熱心地聚集所有小朋友一起玩。如果我的朋友遇到困難,我一定會伸出援手,我最喜歡打抱不平了。
Zippy, the flying squirrel with the winning smile, is the central character of the program. He is a good-natured and enthusiastic six-year-old. Everyone likes Zippy. He knows how to be a good friend, and he’s always ready for fun. He’s intelligent, too, with a strong sense of right and wrong.

Pompom
我五歲,最喜歡毛絨絨的東西,所以我有許多娃娃,但最喜歡的還是小熊貓(Panda),雖然我不像其他好朋友一樣那麼會飛、會跳、會跑、會游泳,但我都會努力試試看,我也喜歡畫畫,因為我最喜歡美麗的圖畫了。
Pompom, five years old, is a plump panda. She is loveable and huggable. She doesn’t jump the highest or run the fastest, but she has a big heart and is always willing to try.
She likes stuffed animals; her favorite is a stuffed panda. She also enjoys painting pretty pictures.

Violet
我和Zippy一樣是六歲,最喜歡美麗的東西及漂亮的衣服;我最喜歡的顏色都是紫色,您看我全身上下都是最美麗的紫色,我也喜歡跳舞,若有舞會我一定會穿上最美麗的衣服。
Violet is a very pretty and appealing six-year-old rabbit. She is very self-assured and aware of her charms, especially their effect on Hip-Hop. She likes pretty clothes, parties, and dancing. Her favorite color is purple.

Elvis
我五歲,最喜歡當大家的好朋友,可是有時候我也會很害羞喔!我最喜歡游泳、泡澡、玩泡泡、在水龍頭底下跑來跑去、或是潛水去看看海底的神奇世界,水是我的最愛,和我一起來游泳吧!
Elvis is five years old. He’s very sweet and good-natured and liked by all. He loves water (it genetic) and all activities involving it, whether it is taking a bath, splashing though puddles, running through the sprinkler, or putting on his snorkel and exploring underwater.

Zap
我是Clem爺爺最得意的發明。只要聽到"Please"這個神奇的字,就會按照指示有所反應,我會說許多不同的語言以便和人溝通,當然也包括中文及美語囉!
Zap, a cute little robot, is Clem’s best invention. Clem has programmed Zap to respond to all sorts of commands, but before Zap will perform, he must first hear the magic “please”. Clem has also programmed Zap to speak many languages, among them Chinese and English.

Hip-Hop
我六歲,運動細胞不錯,最喜歡玩跳跳球及足球,在所有的朋友當中,我最喜歡Violet,因為她美麗又溫柔,只要有可愛的Violet在場,我會變得很害羞,所有的自信心都不見了。
Hip-Hop is an active and athletic six-year-old rabbit. He’s self-assured, a natural leader. But his self-assurance diminishes a bit in the charming Violet.


Coco
我也是六歲,全身充滿活力,活潑、風趣又可愛。我有點男子氣概,而且會做很多男孩子可以做的事,有時甚至做得比男孩子還好。比如,我可以跳得比任何男孩子更高更遠,我也喜歡和女孩子一起跳舞、玩耍。我也有溫柔的一面,我很會照顧我的寶貝弟弟Joey。
Coco, six years old, is a lively, active, and fun-loving little girl kangaroo. She’s a bit of a tomboy and likes to do a lot of the things that the boys like to do. In fact, she jumps higher than any of the boys. She also likes to jump rope with her girlfriends.
Coco has a sweet nurturing side, which comes out when she takes care of her baby brother Joey.

Joey
我兩歲,是Coco的寶貝弟弟。最喜歡姊姊帶我出去散步及玩遊戲,就像其他寶寶一樣,總在探索世界的奧妙。我正在學說話,最喜歡帶著奶嘴或毛巾走來走去。
Joey, a two-year-old kangaroo, is Coco’s baby brother. He loves it when his big sister takes him out for walks or plays with him. Joey, like most babies, is discovering the world. He is just learning to talk. He is often seen with a pacifer or a blanket.

Buster
今年四歲,我哥哥Hip-Hop是我的英雄,所以我好喜歡跟著哥哥,能和哥哥及他的朋友們一起玩遊戲,是我最快樂的時候。我也喜歡看書和畫畫喔!
Buster, four years old, is Hip-Hop’s little brother. He looks up to his older brother and his friends and likes to be included in their activities. Buster also has a contemplative side; he enjoys looking at bools and drawing things with his crayons.

Clem
我喜歡發明一些奇奇怪怪的東西,也喜歡變變魔術、逗逗小朋友。如果小朋友之間發生問題,我都會出面協調,教他們要好好相處、互相幫助。我有自言自語的老毛病,且常常需要調整我的老花眼鏡,但我可是個舞林高手喔!
Clem is a wise old crow. He’s a lively, eccentric character, a combination inventor and wizard, who makes strange and wonderful machines. He’s also a teacher and mentor for the kids of the neighborhood. Warm, friendly, and outgoing, Clem loves kids and they love him. A very cheerful sort, he hums, sings, whistles, or mutters to himself as he works. he often peers though his spectacles, which he sometimes has to adjust to see better. He’s spry and lively, able to kick up his feet to the beat of the music.

Max
我很會爬高爬低,從不知「懼高症」是什麼感覺,也喜歡玩捉迷藏及捉弄Axel,每一次捉弄我的朋友之後,都會馬上躲在樹叢中,或是掛在樹上像盪鞦韆一樣,我的笑聲很響亮,和我一起玩您一定會很快樂的。
Max is a mischievous young monkey with a big smile, an infectious laugh, and a twinkle in his eye. He loves to play tricks, and Axel is his favorite victim. He especially likes to hide and then spring out from his hiding place. Nimble and agile, he excels at climbing, dancing, wigglin, and swinging from high places. He’s a star on the jungle gym. Although he has many monkey-like attributes, he walks, runs, skips, and, of course, talks like a human.

Axel
我八歲,我看起來很兇,其實我是很善良的,而且我也想和所有的小朋友做朋友,雖然有時候很頑皮,會破壞大家在遊戲中的歡樂氣氛,但我只是想引起別人的注意而已;對我來說,怎麼和別人做朋友是最困難的,Clem爺爺有時候會幫我說話,其實我真的不是個小霸王喔!
Alex is eight years old. He’s a grumpy dog, the bully of the neighborhood. He often tries to spoil the little kids’fun, but really deep dowe, he’s not a bad soul. He just wants some attention. He’d like to have friends, but he doesn’t know how to be a friend. From time to time, he reveals a kinder, gentler side, especially with Clem.

<迪士尼美語>與您分享寶寶美語*迪士尼寶寶幼兒美語學習事!

 

arrow
arrow

    迪士尼美語分享家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()